יום שני, 22 בספטמבר 2014

שנה של שינוי: מתנות קצת שונות ומתכון שונה (ושווה!) לעוגת תפוחים





כי שינוי יכול להיות קשה. והוא גם יכול להיות הרפתקה.
שינוי יכול להיות מתיש. והוא גם יכול להיות יציאה למסע.
שינוי יכול להיות מבודד. והוא גם יכול לייצר קהילה תומכת.
ומה השינוי שלי הפעם?
אני מתחילה לעשות "סדר בעניינים", אני מזמנת לי ולכם אפשרות להתחלות חדשות, הזדמנות לשינוי ולהרחבת אופקים. מה אתם אומרים על זה בתור מתנה לחג?

כל שנותר לכם הוא לבדוק מה מהן מתאימה לכם...

לכל מי שרוצה להכיר את "עושות סיפור מאוכל" - תכנית הליווי הקבוצתית שלי ושל נעה אהרנסון, את הכלים שיש לנו להציע למי שמעוניינת להיכנס לתהליך של שינוי במטבח, וכמובן - אותנו!
נשמח לפגוש אתכן בערב הטעימות שיתקיים ב- 27.10 ברחובות, ערב נשי של בריאות, חוויה ואוכל מפנק.

לכל מי שרוצה להכניס תפריט בריא הביתה ואין לה זמן...
שמחה לספר לכן שמחזור #2 של סדנת פאסט פוד בריא לאמהות, שיצרתי ביחד עם לירון שמעוני יוצא לדרך בתחילת נובמבר. מעניין אתכן? מוזמנות לרשום את פרטיכן ונחזור אליכן

רוצים לבשל ולאכול בריא אבל אין לכם זמן?
התפנה לי מקום אחד ל"משחקת בסירים" - שירות בישול מותאם אישית בביתכם (ברחובות והסביבה).
רוצים עוד פרטים? דברו איתי לפני שיגמר!

רוצים לבשל בריא ולא יודעים מאיפה להתחיל? רוצים עזרה אישית וממוקדת?
מוזמנים לשוחח איתי על שיעור פרטי או תכנית ליווי אישית.

לא מצאתם את מבוקשכם? מוזמנים ליצור איתי קשר, לספר לי מה אתם צריכים ולבדוק אם אני יכולה לעזור :) בדרך כלל זה עובד...
ולקינוח- מתכון! 
לכל מי שעוד מחפש/ת עוגה לראש השנה, עוגה מתוקה, עוקצנית, דחוסה ומלאת טעמים. עוגה קצת יותר בריאה מכרגיל, שאפילו ילדים יכולים ונהנים להכין. כי גם בחגים לא צריך להתפשר על עצמנו :)
(ותודה לאפרת מ"מה את עושה כל היום" על ההשראה)

עוגת תפוחים וג'ינג'ר
  • תפוח אחד קלוף וחתוך לקוביות
  • 50 גרם ג'ינג'ר קלוף וקצוץ
  • כוס קמח מלא / כוסמין
  • כפית קינמון, רבע כפית פלפל שחור
  • 1/2 כוס שמן קוקוס
  • 1/2 כוס מים רותחים
  • כפית סודה לשתיה
  • שליש כוס סילאן ללא תוספת סוכר / חצי כוס סוכר
  • 1/3 כוס רסק תפוחים ללא תוספת סוכר
מחממים את התנור לחום בינוני
בקערה אחת מערבבים קמח עם פלפל וקינמון.
בקערה נפרדת מערבבים נמרצות שמן, סילאן ומים רותחים עד ליצירת בלילה אחידה יחסית.
מוסיפים את הסודה לשתיה ונותנים לתערובת לבעבע קלות.
מוסיפים: ג'ינג'ר קצוץ, תערובת קמח ורסק תפוחים / ביצה. מערבבים קלות עד להיטמעות כל החומרים.
משמנים או מרפדים בנייר אפיה תבנית אינגליש קייק. יוצקים לתוכה את התערובת ומשבצים בתוכה את חתיכות התפוחים.
אופים כ- 40 ד', מחכים לצינון מלא לפני שפורסים את העוגה!




4 תגובות:

  1. היי כמה זה שליש כוס רסק תפוחים בגרמים?

    השבמחק
  2. היי.כמה זה שליש כוס רסק תפוחים בגרמים?

    השבמחק
  3. באופן ההכנה יש פלפל אבל ברשימת החומרים לא...

    השבמחק
  4. הי דקלה. שימי לב, בשורה השניה של אופן ההכנה רשום שהפלפל נכנס לתוך תערובת הקמח ;) בתיאבון

    השבמחק