יום ראשון, 21 באפריל 2013

עומס חיובי


שבוע עמוס ניצב לפני, שבוע עבודה מלא, עם כל הדברים הרגילים והפחות רגילים שקורים בו ובסופו- אני משתתפת בפסטיבל גדולה, שייערך במושב גאליה בשישי הזה ממש. הפסטיבל מיועד לנשים בלבד (מה יש? מגיע לנו :) ) ואני אהיה שם עם דוכן אוכל משלי.
ומכל הדברים בעולם, דווקא השבוע המחשב שלי החליט להתקלקל... אז זה לא פשוט לעבוד כך על המייל ולעדכן הזמנות ולמצוא את פרטי הקשר שלכם, אבל הנה בכל זאת הצלחתי ואני שולחת לכם את תפריט השבוע.
אם מי מכן מגיעה לפסטיבל רצוי ואפשר להזמין ממני אוכל ולאסוף אותו במקום. אני אספר גם שיש תחרות שאפשר לזכות בה בכרטיס חינם, היא מתקיימת בפייסבוק ממש כאן!


תזכורות:
* הזמנות עד שלישי ב-12:00 דרך המייל/ טלפון/ פייסבוק. שימו לב שאתם מקבלים ממני מייל אישור!*
* סכום המינימום להזמנה עומד על 120 ₪ (והמשלוח ברחובות והסביבה, כרגיל, בחינם)*
 
תפריט אפריל 2013 
מנות השבוע: 
v מג'דרה מעדשים ירקות, אורז אדום וירקות מקורמלים - 35 ש"ח (ליטר(
 vסלט שעועית לבנה בתיבול איטלקי - 35 ש"ח (ליטר)
קיש מנגולד מרענן / בצל מתקתק עם יוגורט וגבינת עיזים - 90 ש"ח (תבנית עגולה גדולה) 
לזניה חצילים עם גבינת עיזים -  80 ש"ח (4 מנות גדולות)
  vתבשיל דלעת, בצל וחומוסים, בבהרט וכמון - 30 ש"ח (חצי ליטר)
   קציצות כרובית ואגוזי מלך - 50 ש"ח (10 קציצות שמנמנות)   
v  קציצות גזר-סלק אפויות (אגוזיות ומתקתקות) -40 ש"ח (20 קציצות דקות(
מתוקים:
v   טראפלס "שוקולד"/קינמון/ חלבה על בסיס תמרים ואגוזים– 25 ש"ח (10 יח')
עוגיות גזר / עוגיות לימון-פרג - 25 ש"ח (250 ג')

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה