יום ראשון, 28 באפריל 2013

ימי מחלה


אתם זוכרים שהשבוע זה האחד במאי?
השבוע יש לי תזכורת מאוד טובה לאחד במאי בכלל ולזכויות עובדים בפרט.
הבן שלי, לרגל יום הולדתו הראשון, החליט להיות חולה לראשונה בחייו :(
אנחנו בבית כבר שבוע, בקושי רב הצלחתי לספק את האוכל ללקוחות (והיה מאוד כיף לעמוד במשימה!)
וביטלתי את ההשתתפות בפסטיבל גדולה.
לא נורא, גם זה קורה. מה שמבאס זה שבתור עצמאית אין לי ימי מחלה או חופשה. כי ככה זה במדינה מתוקנת....
אני מספרת את כל זה כדי להגיד שלמרות שאין לי ימי מחלה אני לוקחת כאלו השבוע, ולא יהיה כאן תפריט. תאחלו לנו הרבה בריאות כדי שאשוב לתפקד בשבוע הבא!
חוצמזה עוד כמה חדשות:
*** מרגישים את השרב בחוץ? תוהים איך מתמודדים עם מזג האויר וממשיכים לבשל ולאכול טעים ובריא, בפשטות ובכיף? ביום שישי ה- 24.5 תתקיים סדנת בישולי קיץ בנס ציונה במרכז רוח הדברים של רביד אושמי. מוזמנים לקרוא את כל הפרטים כאן.אפשר גם לצלצל אלי או לכתוב מייל כמובן, אבל בעיקר- הזדרזו להירשם, מספר המקומות מוגבל.
*** גם יש לי עיצוב חדש לפייסבוק וגם אני מופיעה בבלוג הטבעוני של נטלי הולדינג! כנסו ותהנו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה