יום רביעי, 2 ביולי 2014

מה קרה בהתחלה?




אז... בהתחלה רציתי לבשל לאנשים, אוכל טעים, ופשוט, ומזין, ובריא, ומשמח :)
אבל לפני ההתחלה?
לפניה ילדתי תינוק מהמם, ועוד קצת לפני כן הייתי בהריון, ושנתיים וחצי לפני זה למדתי הנחיית קבוצות, ועוד עוד עוד לפני כן עבדתי בתחום של חינוך, ותיקון חברתי ושינוי.
ואחרי ההתחלה?
אם אתם קוראים את המייל הזה אתם יודעים שאחר כך התחלתי להעביר סדנאות בישול בריא, ולאט לאט נוספו גם שיעורים ותהליכי ליווי אישי. ועברתי לבשל בבתים של הלקוחות שלי (איזה כיף לי!) והפסקתי (כן,כן) לעשות קייטרינג.
ויום אחד קמתי בבוקר עם שם בבטן. ולא ידעתי למה הוא מיועד- "סיפור מאוכל".
מה זה? אולי זה אמור להיות השם החדש של העסק שלי? אולי זה שם של פוסט בפייסבוק? אולי זה בכלל צריך להיות שם של סדנת בישול חדשה?
ממממ....
המשך - בשבוע הבא...
---------------------------------------

ובינתיים?

מזכירה שבסוף החודש מתפנה לי מקום אחד לתהליך ליווי אישי, שהוא גם האחרון שאני נותנת במחיר השקה מיוחד!

ביום ב' ה-14.7 בשעות הערב, הבית האורגני מארח אותי בנס ציונה לסדנת ירקות קיץ.
אם אתם במקרה לקוחות שלהם יש לכם אפילו הנחה!

ביום ו' 25.7 אני מצפינה לפרדס חנה להעביר את סדנת הקציצות והממרחים המהוללת :) 
מוזמנים להפיץ לחברים "צפונים"...


וביום ו' שאחריו, 1.8, תתקיים סדנת פירות וירקות ברחובות, בבית לסדנאות טבעוניות!

המשך שבוע נעים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה