יום חמישי, 10 ביולי 2014

לא עושה סיפור מאוכל?






חורגת ממנהגי וכותבת פעמיים בשבוע, כדי לעדכן בהמשך הסיפור...

סיפור מאוכל. מה זה אומר? 
תמיד הרי אומרים לנו לא לעשות סיפור מאוכל. ובעצם, אני כל היום מסתובבת עושה סיפור מאוכל :-) 
ביליתי עם השם הזה איזה חודש חודשיים, מיששתי, ליטפתי, הזזתי לכל מיני כיוונים, בשלב מסויים באמת חשבת לשנות את השם של העסק שלי לזה.

אבל יום אחד הבנתי :)

זה בטח כבר משעמם אתכם לשמוע, אבל שוב הבנתי שהמשפט הזה שכתבתי בתחילת דרכי, כמה פשוט, ככה נכון - "אוהבת אוכל אנשים ומה שביניהם". ושבסופו של דבר העסק שלי הוא אני.

ומי אני? אני אוהבת שינויים, ואני אוהבת לשנות. חשוב לי להפוך את המקום ובו אני חיה למקום טוב יותר ואת חיי לחיים טובים יותר- בריאים, שפויים, משמחים. אני אוהבת להיות ולעבוד עם אנשים ואני עוד יותר אוהבת קבוצות ואינטרקציות.
 
ולכן, פשוט לא היתה ברירה....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה