יום ראשון, 20 ביולי 2014

צריך לבקש פעמיים


השבוע אתם צריכים להגיד תודה לשתי נשים שפגשתי, האחת בסדנא והשניה בליווי אישי.
כי שתיהן ביקשו ממני את אותו מתכון בדיוק (!) וזה מסוג הדברים שנותנים לי מוטיבציה, גם בימים מעיקים וקשים כאלו לשבת ולכתוב. 
זה ממרח ורוד, מתקתק, בריא וגם משביע וכמובן שפשוט להכנה. מוזמנים.ות!

ולמה עוד יש לי מוטיבציה?
לספר לכם על כל מה שאני רוקמת לכם בזמן הקרוב והרחוק...

#1 קצת לפני שאני יוצאת לחופש, סדנא אחרונה לקיץ!
סדנת פירות וירקות ברחובות ביום שישי ה- 1.8
לכל מי שמחפש.ת קצת רוגע וקלילות, בתזונה ובחיים.
ניפגש לשלוש שעות של סדנת בישול טבעונית על טהרת הירקות והפירות-
בישולים פשוטים, קלילים ונעימים במיוחד לימים לחוצים וחמים (אבל לא רק).

#2 ליווי אישי - אני יוצאת לחופשה בסוף אוגוסט, ולכן, אם התלבטתן, חשבתן, היססתן, זה ממש הזמן לשריין לעצמכם מקום לליווי אישי איתי בספטמבר / אוקטובר. מתנה מצוינת לחג :)

#3 סדנאות "לפני החגים" - לכל מי שרוצה לעבור את חגי תשרי בפשטות ועם טעם של עוד!
רוקמת לכן.ם שתי סדנאות מיוחדות ומשחררות, אחת באמצע שבוע בערב ואחת בשישי בבוקר.
עוד מעט יהיו פרטים ראשונים :)


#4 "עושות סיפור מאוכל" - תכנית הליווי הקבוצתית לאמהות שרוצות להכניס שינוי לצלחת. ולחיים.
נפתחת ביום שישי ה- 31.10 והיא תימשך 5 מפגשים (מפגש מדי שבועיים) בני 3 שעות כל אחד. 
יש גם מחיר מיוחד לנרשמות עד 23.9 :)
עוד פרטים אפשר למצוא כאן או אצלי. אפשר גם להירשם כאן ואחזור אליכן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה