יום ראשון, 3 בפברואר 2013

אני לא טיפוס של חורף


אבל יש דבר אחד שאני כן אוהבת בו - מרקים!
כשלמדתי לתואר הראשון בירושלים הקפואה אחת ההנאות המרכזיות שלי בתקופות מבחנים (או בסתם שבתות) היתה לבשל סיר מרק גדול ולחסל אותו לאט ובהתמדה לאורך היום...
הסערה שהיתה בשבוע האחרון זימנה לי מרק כיפי וגם חברה נעימה. הילה לוינסון ואני הצלחנו סוף כל סוף להיפגש- פטפטנו, אכלנו, קיבלנו מסאז' (!) והנה מתחיל לו שיתוף פעולה כיפי ממש בינינו- עיסוי וארוחה אליכם עד הבית! (ותאמינו לי שכדאי לכם, המלצה מיד ראשונה!)
בזכות המפגש הזה מצטרף השבוע לתפריט מרק עגבניות מחמם ומשביע במיוחד, כזה שגם ילדים וגם מבוגרים יאהבו להתכרבל איתו מתחת לשמיכה ולנשנש ללא הרף.
ההרשמה לסדנת בישולי חורף  מסתיימת היום. 3 שעות של שיחה, למידה, בישולים, אכילה, מוזיקה וחברה נעימה. יום שישי 8.2.13 ברחובות.


מזמינה אתכם/ן לבקש בקשות מיוחדות ולאתגר אותי ואת עצמכם/ן :)

--------

הזמנות יתקבלו עד יום שלישי ב-13:00 דרך מייל, טלפון או פייסבוק. חלוקת האוכל תתבצע ביום חמישי אחה"צ- ערב, בתיאום מראש.

* בהזמנה מעל 120 ₪ משלוח חינם. מתחת לסכום זה משלוח בתוך רחובות יעלה 10 ₪ ומחוץ לרחובות 15 ₪ *


תפריט פברואר 2013

         v מנת השבוע -
         מרק עגבניות עשיר עם עדשים כתומות והרבה תימין ושום - 30 ש"ח לליטר

      קיש פלפלים קטן עם יוגורט וגבינות עיזים (4 מנות) - 45 ש"ח
v    תבשיל אורז אדום עם קישואים, עגבניות, קשיו והמון שום - 40 ש"ח לליטר
v    סלט עדשים חמצמץ ורענן עם עשבי תיבול ושמן זית - 20 ש"ח לחצי ליטר

v   מרק כתומים ועדשים, עם המון ג'ינג'ר ושום - 40 ש"ח לליטר
v   קציצות חומוס לימוניות ברוטב עגבניות - 30 ש"ח ל-10 יח'


מתוקים:

v     טראפלס "שוקולד"/קינמון/ חלבה על בסיס תמרים ואגוזים– 25 ש"ח (10 יח') 
            עוגיות גזר/גרנולה - 25 ש"ח (250 ג')
            עוגת תפוחים מקמח מלא -   20 ש"ח (פס קטן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה